برداشتی که از مفهوم اینترنت پاک میشود، بحث فیلترینگ نیست

 

امروزه حامیان محیط زیست بحث هوای پاک را مطرح می‌کنند و این یک منطق است و طرفداران آن سعی می‌کنند محیط زیست را کمتر آلوده کنند؛ اینترنت پاک هم همین است.


 

مهندس علی حکیم جوادی، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هر فناوری یکسری کاربردهای مثبت به همراه خود دارد که نكات مثبتش بیش از نقاط منفی آن است و به دلیل این‌که در مسیرهای متفاوتی قرار می‌گیرد، از آن بهره‌برداری‌های متعددی می‌شود. اینترنت پاک هم به گونه‌ای است که می‌خواهیم کسانی‌که طرفدار استفاده از اینترنت صحیح هستند را کنار هم جمع کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه حامیان محیط زیست بحث هوای پاک را مطرح می‌کنند و این یک منطق است و طرفداران آن سعی می‌کنند محیط زیست را کمتر آلوده کند افزود: اینترنت پاک هم همین است؛ علی‌رغم این‌که خیلی‌ها گمان می‌کنند اینترنت پاک یعنی اینترنت فیلتر شده ولی واقعیت این است که امروزه در اینترنت مباحثی مطرح می‌شود که شامل تبعیضات نژادی، بزهکاری، بحث های فرقه ای و هم چنین مسائل اخلاقی است که یکی از اهداف اینترنت پاک اشتراک گذاری اطلاعات مفید پژوهشی و دانشگاهی و فرهنگی و قابل استفاده برای مرد م اقصی نقاط جهان است .

 

حکیم جوادی خاطرنشان ساخت:این نهضتی است که راه افتاده و امیدواریم حداکثر استفاده مطلوب از آن به عمل آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 197657
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1